Nostalgické Vlaky.CZ
Organizujeme jízdy zvláštních vlaků historickými železničními vozidly. Zajistíme pro Vás od malého motoráku pro 48 osob až pro dálkový expres o kapacitě více jak 400 míst s lehátkovými nebo lůžkovými vozy. Od malé narozeninové oslavy až po firemní akci pro velký počet osob.
Na klíč pro Vás zajístíme požadovanou soupravu včetně lokomotivy. Dále připravíme trasu vlaku, jízdní řád a posádku vlaku tak, aby splňovala všechny dopravní náležitostmi. Stejně tak se postaráme o catering v jídelním voze.
Stačí říct kdy a kam, my zařídíme vše potřebné…
Spolupracujeme s mnoha provozovateli drážních vozidel můžeme tak zajistit parní, motorové a elektrické lokomotivy či motorové vozy se schválením provozu v ČR, ale také v okolních zemích. Můžeme tedy vypravit vlaky na Slovensko, do Maďarska, Rakouska, Německa nebo Polska.
Motorový vůz M 131.1, „Hurvínek“, legenda našich lokálek. Má kapacitu 48 míst a maximální rychlost 60 km/h. Hodí se na menší výlet nebo pro netradiční dopravu na oslavu narozenin nebo k jiné příležitosti.
Lokomotiva T 478.1 a T 478.2, mezi fanoušky velmi oblíbená „Bardotka“, „Zamračená“, nebo „Cecaňa“, používaná v osobní i nákladní dopravě. Vzhled lokomotivy odpovídá provozu v první polovině osmdesátých let minulého století. Maximální rychlost 100 km/h.
Lokomotiva E 499.0 / E499.1 „Bobinka“ . Elektrická rychlíková lokomotiva pro stejnosměrnou napěťovou soustavu (3kV). Jedná se o první bezlicenčně vyrobenou řadu elektrických lokomotiv v poválečném Československu. Tato rychlíková lokomotiva má maximální rychlost 120 km/h.
Lokomotiva T 458.1 (řada 721) neboli „Velký hektor“. Univerzální lokomotiva pro posun a lehkou traťovou službu. Společnost Junior Market operuje 3 lokomotivami této řady.
Lokomotiva T 435.0099 (řada 720), také přezdívaná jako „Malý hektor“. Tato řada byla na počátku motorizace českých tratí. Lokomotiva se využívala pro lehkou traťovou službu a posun. Díky absenci vytápění byla nasazována na osobní vlaky zcela výjimečně.
Rychlíkové vozy „UIC – Y“ V současné chvíli operujeme 5 vozy této konstrukce. Všechny vozy jsou vedeny v režimu RIC a mají shodně maximální rychlost 160 km/h. K dispozici jsou 3 lehátkové vozy, 1 restaurační vůz a 1 vůz se speciálním uspořádáním. Vozy této konstrukce byly vyráběny v letech 1975 až 1984 v tehdejším východním Německu ve vagonkách Görlitz a Bautzen. Lehátkové vozy a jídelní vůz prošly v roce 2017 rekonstrukcí vnějšího pláště a laku. Nyní jejich vzhled odpovídá první polovině 80-tých let minulého století.
Lehátkové vozy Bac (Bc841). Vůz má kapacitu 54 lehátek nebo 72 sedadel. Celkem 10 oddílů z toho 1 oddíl pro průvodce. V tomto uspořádání máme 2 vozy. Tyto vozy byly opatřeny v roce 2017 novým nátěrem z doby poloviny 80-tých let minulého století v rámci dotačního programu ministerstva dopravy pro obnovu historických železničních vozidel.
Lehátkový vůz Bac (Bc841). Vůz má kapacitu pouze 36 lehátek nebo 48 míst k sezení celkem v 6 oddílech. Oddíl pro průvodce a další 3 oddíly jsou spojeny do společného velkého prostoru – klubovny. Fotografie doplníme co nejdříve. Majitelem a provozovatelem vozu je Jiří Hladík a David Kolář.
Jídelní vůz ( WR851 ). Vůz vyrobený v roce 1976 s výr. č. 1976/177 ve vagónce Görlitz. Tento vůz byl rekonstruován firmou JANOZA v roce 2011 a jezdil až do roku 2013 v pravidelném provozu. Vůz je nyní dovybaven výčepním zařízením se 4 kohouty (4 druhy nápojů), má video okruh se dvěma full HD obrazovkami (108cm) a je opatřen elektrocentrálou o výkonu 6,5kW. V inventáři vozu je kompletní vybavení restaurace – sklo, porcelán, příbory a ostatní. Majitelem a provozovatelem vozu je Vít Bukač.